dressyrnorden

Direktlänk till inlägg 8 februari 2011

Internet!

Av Johanna Bergefur - 8 februari 2011 21:08

Ja det kom inte upp något inlägg förren nu pga att internet har krånglat! Kunde logga in men kom inte mycket längre än så tyvärr. Jag kunde inte lyssna på youtube för låtarna laddade inte, kunde inte ladda upp bilder på bdb, kom inte in på min hotmail.. Helt CP var internet rent ut sagt! Jag har ju förstås inget ljud på min data och nu när föräldrarna är hemma har jag ingen data som jag kan lyssna på musik på.. Vad gör jag då?


Jo jag gör en specialare som ni säkert kommer att börja skratta åt. Tar en gammal stereo som står på mitt rum och sätter på en skiva, men vilken? Den som ligger i förstås och vilken är det? Britney Spears album Oops... I did it again. Ja jag vet men jag orkar inte leta efter en bra skiva, sist jag köpte en skiva var väl det sista Britney-albumet jag köpte och det köpte jag väl för 6-7 år sedan? Någonting sånt i alla fall och nej jag kommer verkligen inte ihåg någon annan skiva:S

Hahaha ja nog med det! Resterande bilder kommer ni få idag och det blir inga svar på frågestunden eftesom jag inte fick några frågor men det var ganska väntat^^


Förresten är det någon som kan kodning och sånt? Jag funderar och byta till blogg.se. Det verkar som om dem är bättre


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Bergefur - 3 november 2011 07:29

Jag är med och tävlar om ett valfritt schokemöhle schabrak + lindor, var med du med!http://topdressage.blogg.se/2011/november/bloggtavling.html#comment ...

Av Johanna Bergefur - 1 september 2011 16:08

Tävlingen hittar du på: http://dressyrmupparna.se/vinn-ett-barefoot-contour-trans/10707#comments   ...

Av Johanna Bergefur - 10 juli 2011 15:51

  Är med och tävlar om ett pannband med guldigt swarovski hos www.dressageponys.blogg.se Inlägget hittar ni http://dressageponys.blogg.se/2011/july/utlottning.html#comment     ...

Av Johanna Bergefur - 22 maj 2011 19:34

Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen, surprise, surprise.. Men jag har haft mina allra bästa kompisar hemma hos mig, Cilla och Cilla! Känns lite taskigt och ba "nej men jag ska blogga nu, ha det så trevligt" Känns jävligt nog och säga "Nu ska...

Av Johanna Bergefur - 19 maj 2011 21:49


Hoppade tjejen idag! Jag är ju superfeg när det gäller hinder men jag har ju inte direkt haft världens bästa läromästare, haha! Det vill säga att Ettan är ju ganska duktig på att vägra vilket leder till en osäker nybörjare som fortfarande inte har ko...

Presentation


Jag heter Johanna och är 19 år gammal och satsar på dressyren. Till hjälp har jag min otroliga Eternity som alltid ställer upp för mig. Min dröm är att bli beridare.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards