dressyrnorden

Direktlänk till inlägg 18 mars 2011

Vet inte

Av Johanna Bergefur - 18 mars 2011 21:45

Jag vet inte vad jag ska skriva men fick världens bloggsug! Vill blogga men vet inte om vad... Vad har hänt idag liksom? Inte så mycket.. Ettan fick står idag i alla fall.. tänkte hoppa men kände att hon hellre fick stå, tror inte hon dör av det. Hon ska ju ändå gå dressyr 2 dagar i rad nu, ganska hårt. Så kanske kan ta en lite skrittur imorgon fm men det är så fruktansvärt halt så hästarna går och spänner sig och det resulterar i stelhet, hmm.. Ja jag får tänka lite till.

  


Ni ska bara veta vad som pågår i min hjärna, haha! Asså jag är nog världens flummigaste person x) Ibland pågår det så himla mycket i min hjärna men ibland så är det helt tomt... Ett exempel är från idag. Ida och jag skrev protokoll hemma och den som hade gjort ritningen, han heter för det första "Torbjörn Lång" HAHAHA!! Ja det var kul (?) Sen har han skrivit fel på vissa rum, det var ett rum som ska heta "Mottagning" men enligt ritningen heter det "Motagning". Och ja min humor är kass men det här var det roligaste, "Handverkstad"! HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!! Guu vad jag skrattade! Sen stod det "Extra PH-rum" och Ida ba "Extra BH-rum" Det var förstås jättekul enligt mig och jag kollade på ett annat rum som heter "termorum" och fick det till "maskrum" och då sa jag:

-"Maskarna går till det extra BH-rummet och tar på sig BH och dansar" Hahahahahahaha! Asså jag vred mig på golvet av skratt xD


Ja det var roligare om var där (a). Tänkte skriva om ett hästminne nu:)


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Bergefur - 3 november 2011 07:29

Jag är med och tävlar om ett valfritt schokemöhle schabrak + lindor, var med du med!http://topdressage.blogg.se/2011/november/bloggtavling.html#comment ...

Av Johanna Bergefur - 1 september 2011 16:08

Tävlingen hittar du på: http://dressyrmupparna.se/vinn-ett-barefoot-contour-trans/10707#comments   ...

Av Johanna Bergefur - 10 juli 2011 15:51

  Är med och tävlar om ett pannband med guldigt swarovski hos www.dressageponys.blogg.se Inlägget hittar ni http://dressageponys.blogg.se/2011/july/utlottning.html#comment     ...

Av Johanna Bergefur - 22 maj 2011 19:34

Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen, surprise, surprise.. Men jag har haft mina allra bästa kompisar hemma hos mig, Cilla och Cilla! Känns lite taskigt och ba "nej men jag ska blogga nu, ha det så trevligt" Känns jävligt nog och säga "Nu ska...

Av Johanna Bergefur - 19 maj 2011 21:49


Hoppade tjejen idag! Jag är ju superfeg när det gäller hinder men jag har ju inte direkt haft världens bästa läromästare, haha! Det vill säga att Ettan är ju ganska duktig på att vägra vilket leder till en osäker nybörjare som fortfarande inte har ko...

Presentation


Jag heter Johanna och är 19 år gammal och satsar på dressyren. Till hjälp har jag min otroliga Eternity som alltid ställer upp för mig. Min dröm är att bli beridare.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards