dressyrnorden

Direktlänk till inlägg 14 februari 2011

Bra jobbat Johanna

Av Johanna Bergefur - 14 februari 2011 12:15

Om man är så trött som jag är på morgonen så finns de risk för att försova sig. Jag skulle gå upp ca 05:15 men stängde av väckarklockan i sömnen, eller tröck på fel knapp, jag vet inte riktigt, jag kommer inte ihåg. När vaknade jag då? 09:09! Hahahaha! Ja vad ska man säga? Jag är skicklig x) Fast det har aldrig hänt förut att jag försovit mig så mycket^^ Så om ni inte förstått det ännu så är jag hemma idag:D

 

(Kärlek<3) 

Imorse beställde jag tid på Ultuna också. Kl 8:30 på torsdag, det känns faktiskt ganska bra. Hon frågade om det var en hälta, nej sa jag. Hon har varit väldigt konstig när vi har ridit så jag vill bara försäkra mig om att det inte är något fel. "Jaha men då är det en rörelsestörning i alla fall då" säger hon.. Och innan jag hinner säga nej så har hon redan skrivit in det och fortsatt babbla på.. Haha! Aja då åker vi in för en rörelsestörning då x) Bättre än inget. Jag ska ta med sadel och träns ifall de vill se mig rida om de inte hittar något eller så. Det är ju bara att trycka till med höger skänkel i höger galopp så får de se lite action, haha!


Jag har också kontaktat Paulina Tufvesson, http://Playlovelearn.se Jag tror de flesta vet vem de är;) Ska se om hon kan hjälpa mig med att skapa ett bättre band mellan Ettan och mig, få henne och lita lite mer på mig:)


Aja, ska masa mig ut i stallet nu. Ses!:D


  

 
 
Lina

Lina

14 februari 2011 15:07

Söt bild ju! :D

http://www.nonelikeme.blogg.se

 
Fredrika Källström

Fredrika Källström

15 februari 2011 18:13

Underbar bild!! :D

http://tavlingsduon.blogg.se

 
Ingen bild

I can't live without horses

15 februari 2011 21:51

Härlig blogg om hästar!
själv är jag en häst tokig tjej utav mig men min sköt häst dog 2010 så jag slutat att rida. :(
Har ridit i 7 år :)
Hästar är mitt liv :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Bergefur - 3 november 2011 07:29

Jag är med och tävlar om ett valfritt schokemöhle schabrak + lindor, var med du med!http://topdressage.blogg.se/2011/november/bloggtavling.html#comment ...

Av Johanna Bergefur - 1 september 2011 16:08

Tävlingen hittar du på: http://dressyrmupparna.se/vinn-ett-barefoot-contour-trans/10707#comments   ...

Av Johanna Bergefur - 10 juli 2011 15:51

  Är med och tävlar om ett pannband med guldigt swarovski hos www.dressageponys.blogg.se Inlägget hittar ni http://dressageponys.blogg.se/2011/july/utlottning.html#comment     ...

Av Johanna Bergefur - 22 maj 2011 19:34

Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen, surprise, surprise.. Men jag har haft mina allra bästa kompisar hemma hos mig, Cilla och Cilla! Känns lite taskigt och ba "nej men jag ska blogga nu, ha det så trevligt" Känns jävligt nog och säga "Nu ska...

Av Johanna Bergefur - 19 maj 2011 21:49


Hoppade tjejen idag! Jag är ju superfeg när det gäller hinder men jag har ju inte direkt haft världens bästa läromästare, haha! Det vill säga att Ettan är ju ganska duktig på att vägra vilket leder till en osäker nybörjare som fortfarande inte har ko...

Presentation


Jag heter Johanna och är 19 år gammal och satsar på dressyren. Till hjälp har jag min otroliga Eternity som alltid ställer upp för mig. Min dröm är att bli beridare.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards