dressyrnorden

Alla inlägg den 19 september 2010

Av Johanna Bergefur - 19 september 2010 14:32

Det här var ett önskemål från en tjej som läser min blogg, kul att jag fick ett önskemål i alla fall.. Haha!! Men i alla fall..


Jag använder inte så mycket märkesgrejer, mest för att jag inte har råd. Det jag köper är liksom Hööks och horze egna märke, vilket jag inte tycker är något fel med. Men om jag skulle välja något större märke tycker jag mycket om Pikuer och Kyrka Ks handskar är såååååå underbara att rida i. Jag ska börja spara ihop till en Charles Owen Fiona hjälm som jag tycker är supersnygg! Men jag har faktiskt en kopia av den hjälmen från Horze egna märke, haha!


När det gäller sadlar är jag väldigt förtjust i Edinbrugh dressyrsadlar, själv har jag en prestige som är bra men inte tillräckligt bra för min smak. Till hopp har jag en Husar som är suuuuuperskön, den kommer jag inte byta ut för allt i världen!


Har ni något favoritmärke?:)

Presentation


Jag heter Johanna och är 19 år gammal och satsar på dressyren. Till hjälp har jag min otroliga Eternity som alltid ställer upp för mig. Min dröm är att bli beridare.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards