dressyrnorden

Direktlänk till inlägg 14 mars 2011

En liten kort uppdatering..

Av Johanna Bergefur - 14 mars 2011 19:48

Jag är så trött! Men nog prat om det, haha! Ska ta och plugga lite körkortsteori nu sen ska jag sova. Jobbade idag och ska förmodligen jobba hela den här veckan, jobbigt! Kommer inte ha tid med så mycket annat, med annat menar jag bloggen;) Även fast jag aldrig skriver här i alla fall så kommer jag verkligen inte ha tid den här veckan som kommer..

Så nu ska jag skriva lite om vad som pågår i min hjärna, en snabbrepris,haha!


Melodifestivalen i lördags var helt okej, trotts lite tekniska fel men det är man ju van vid nu. Jag hade hoppats att Danny skulle ha vunnit, inte för att han hade den bästa låten utan för att han kan nå en större publik än de flesta andra som var med. Om jag skulle gå på bästa låten skulle helt klart Nicke Borg ha vunnit! Men jag röstade på Danny, 3 ggr;) Sen var inte Eric Saades nummer dåligt heller, han kan nog också gå hem:) ÖGONGODIS  Påminner inte han liiite om Taylor Lautner?;) Typ hans lillebror?

Lite i alla fall, eller hur?:D


På söndag ska jag tävla, första tävlingen i år. En LC:1 och en LB:1:) Efteranmälde mig i helgen men eftersom deras klasser inte var fulla kunde man göra det mot normal avgift:D


Något mer som fyller min hjärna?


Jo just det. Börjar bli lagom irriterad på min data, ljudet fungerar ju inte! Jag vill lyssna på musik!:(


Nu är det nog, måste jag plugga:)


  




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Bergefur - 3 november 2011 07:29

Jag är med och tävlar om ett valfritt schokemöhle schabrak + lindor, var med du med!http://topdressage.blogg.se/2011/november/bloggtavling.html#comment ...

Av Johanna Bergefur - 1 september 2011 16:08

Tävlingen hittar du på: http://dressyrmupparna.se/vinn-ett-barefoot-contour-trans/10707#comments   ...

Av Johanna Bergefur - 10 juli 2011 15:51

  Är med och tävlar om ett pannband med guldigt swarovski hos www.dressageponys.blogg.se Inlägget hittar ni http://dressageponys.blogg.se/2011/july/utlottning.html#comment     ...

Av Johanna Bergefur - 22 maj 2011 19:34

Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen, surprise, surprise.. Men jag har haft mina allra bästa kompisar hemma hos mig, Cilla och Cilla! Känns lite taskigt och ba "nej men jag ska blogga nu, ha det så trevligt" Känns jävligt nog och säga "Nu ska...

Av Johanna Bergefur - 19 maj 2011 21:49


Hoppade tjejen idag! Jag är ju superfeg när det gäller hinder men jag har ju inte direkt haft världens bästa läromästare, haha! Det vill säga att Ettan är ju ganska duktig på att vägra vilket leder till en osäker nybörjare som fortfarande inte har ko...

Presentation


Jag heter Johanna och är 19 år gammal och satsar på dressyren. Till hjälp har jag min otroliga Eternity som alltid ställer upp för mig. Min dröm är att bli beridare.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards