dressyrnorden

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Johanna Bergefur - 15 januari 2011 17:06

Jag tänker dissa tretorns ridstövlar, tycker dem är grymt fula! Inte bara denna design utan deras nyaste design (nedersta bilden) som ser ut som ett misslyckad försök! Nej, skulle aldrig någonsin sätta på mig något dylikt!



Hahahahaha, vafan liksom? x)


  


Hem

Av Johanna Bergefur - 15 januari 2011 13:17

Ikväll kommer mamma och hämtar mig:) Det ska bli rätt skönt att komma hem men får lite dåligt samvete över att lämna mormor här själv men det känns som  om det kommer bli så stressigt annars med träninge, om det nu blir någon. Om jag ska vara ärlig tror jag inte mamma orkar skjutsa mig imorgon även om jag verkligen vill åka, jag tänker inte tvinga mamma som är sjuk att skjutsa mig till träningen, nej då får jag ställa in det den här veckan igen och ta det nästa vecka och rida dressyr i ridhuset hemma istället!:)


Jag sitter nu och väntar på att orken till att börja dammsuga ska infinna sig och att jag inom några timmar ska börja laga mat, tills dess.. tvn? Hahaha!!


  

Presentation


Jag heter Johanna och är 19 år gammal och satsar på dressyren. Till hjälp har jag min otroliga Eternity som alltid ställer upp för mig. Min dröm är att bli beridare.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards