dressyrnorden

Direktlänk till inlägg 14 januari 2011

Äntligen fredag

Av Johanna Bergefur - 14 januari 2011 12:22

Äntligen fredag säger jag! Även om jag inte har gjort så mycket den här veckan så känns det skönt att det är fredag, mest för att jag snart kommer åka hem och träffa Ettan Plättan snart<3 Men det har varit riktigt kul att vara här. Jag har ju fått lära känna min kusin lite nu, jag har inte träffat henne jättemycket förut så det var jättekul:) Även hon är ju hästintresserad;) Det är ju väldigt kul tycker jag! Jag har 2 kusiner på pappas sida som även dem är hästintresserade, tycker det är riktigt kul att de kan komma till mig om dem vill rida, har frågor eller liknanade:)

  

På söndag ska ju jag och träna, vi får se hur det går med det nu eftersom jag är sjuk, imorse vaknade jag med halsont också, kul- NOT! Men jag har inte tränat på jättelänge och det var länge sedan jag red dressyr också så jag VILL verkligen! Mamma, pappa och Ida är också sjuka så Ettan går väl inte just nu heller, typiskt.. Så om jag nu tränar kommer jag ha en häst med mycket energi, det kan jag ju säga;)


Jaja jag ska väl försöka hitta på något annat att skriva om senare. Maja kommer hem om ca 30 min och då ska vi åka till affären och handla lite saker bla lite gott till ikväll:) Ladies night, haha!^^


Förresten så har http://Dressyrmupparna.se kommit på idén att dem ska skriva vad dem tycker om olika bloggar, jättekul idé! Jag skulle tycka det var superkul att vara med där men vet inte om de kanske tar de allra populäraste bloggarna? jaja vi får se:)


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Bergefur - 3 november 2011 07:29

Jag är med och tävlar om ett valfritt schokemöhle schabrak + lindor, var med du med!http://topdressage.blogg.se/2011/november/bloggtavling.html#comment ...

Av Johanna Bergefur - 1 september 2011 16:08

Tävlingen hittar du på: http://dressyrmupparna.se/vinn-ett-barefoot-contour-trans/10707#comments   ...

Av Johanna Bergefur - 10 juli 2011 15:51

  Är med och tävlar om ett pannband med guldigt swarovski hos www.dressageponys.blogg.se Inlägget hittar ni http://dressageponys.blogg.se/2011/july/utlottning.html#comment     ...

Av Johanna Bergefur - 22 maj 2011 19:34

Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen, surprise, surprise.. Men jag har haft mina allra bästa kompisar hemma hos mig, Cilla och Cilla! Känns lite taskigt och ba "nej men jag ska blogga nu, ha det så trevligt" Känns jävligt nog och säga "Nu ska...

Av Johanna Bergefur - 19 maj 2011 21:49


Hoppade tjejen idag! Jag är ju superfeg när det gäller hinder men jag har ju inte direkt haft världens bästa läromästare, haha! Det vill säga att Ettan är ju ganska duktig på att vägra vilket leder till en osäker nybörjare som fortfarande inte har ko...

Presentation


Jag heter Johanna och är 19 år gammal och satsar på dressyren. Till hjälp har jag min otroliga Eternity som alltid ställer upp för mig. Min dröm är att bli beridare.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards